www.blissdesign.no

lørdag 29. januar 2011

Messe i Lillestrøm....

Da er vi tre "jenter", om du ønsker, som har velfortjent kastet føttene høyt. Vi har nemmelig brukt 3 hele dager på Gave & Interiør messen i Lillestrøm.  Om jeg kunne beskrive hvor mye inntrykk, inspirasjon og moro vi har hatt det så ville dette innlegget blitt veldig langt.. Men jeg skal prøve å begrense meg!

Vi kom inn på det vi visste var en stor messe, men stor med mye, hadde jeg ikke sett for meg… Det åpnet seg de mest trendige og ”i tiden” butikkene uansett hvor vi snudde oss, vi så alle de tingene som vi egentlig skulle hatt i stuen hjemme! Da setter man pris på at de har laget regler på dette: Det er ikke er lov til å handle direkte på messen!  Altså, vi kunne ikke handle over disk. Takk gud! Om ikke så hadde dett blitt uhorvelig dyrt for mange av oss..

Men vi har fått handlet mye til butikken, og vi har funnet leverandører som INGEN andre i Bodø har. Vi kan fortsette å ha en butikk med personlighet og som kan tilby noe som er litt annerledes enn de andre i byen.. Pluss at det kommer en del fantastiske overraskelser etter hvert! ;)

Nå har vi også kommet ennå ett stykke på veien til å kunne tilby ”nøkkel ferdige” arrangementer! Spennende! Vi ønsker fortsatt å levere lys i beste kvalitet, derfor har vi nå fått tak på flere lys i 100 % stearin.  Deriblant TE-lys + at vi har funnet duftlys som vi mener er av en slik kvalitet at vi nå kan tilby disse også!

Men med alt dette sagt, når vi har opplevd så mange lukter, folk, inntrykk og foretnings taktikk at jeg må innrømme vi er litt slitne, faktisk såpass at vi ikke klarer å dra ut på ”rall” i Oslo. I stede for ligger vi i sengen på hotell rommet og ser tv mens diskusjonen om hvem som har fått minst i vinglasset utarter seg… Vi er jenter på tur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar