www.blissdesign.no

tirsdag 12. april 2011

Påsken nærmer seg med stormskritt!

...Da er det faktisk snart påske.... 
Tenke seg til, jeg har aldri kjent på hvor fort tiden faktisk flyr før nå! 
Dagene har vinger og jeg henger på så godt det går... :))

Det skjer så utrolig mye spennende om dagen og nye utfordringer står i kø. Det er daglig innom foreldre og konfirmanter som ønsker noe litt annerledes og spesielt til dagen sin. 
Det som overrasker meg er konfirmantens engasjement i hele prosessen, ikke minst guttene som har klare meninger på hvordan de vil ha det. 

Utrolig gøy å kunne jobbe sammen med dem og finne akkurat det de ønsker!

Jeg var også så heldig å få være med og vise fram produktene mine etter et Tuppeware party. Dette ga mersmak og jeg håper at det er noe jeg har mulighet til å gjøre flere ganger. Rett og slett å arrangere 
Bliss kveld - Ett lite stykke lykke... Hmmm.. Kanskje man må jobbe litt med det slagordet.. ;)

På fredag fikk vi endelig de fantastiske Wood Wick soyalysene, de brenner med en tre veik derav navnet, og lukter aldeles nydelig. 
Vi kan stolt si at Bliss er de eneste som selger disse lysene i Bodø! :))

Dagene raser av gårde og jeg håper alle legger liv til dagene og ikke dager til livet! 
Ha en strålende kveld videre.. :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar